Adatara Nightmare Bohemia

07.04.2017

Ady matka je Xara Hanno Veto a otcem Frajer Frenk Goldestdanubius. Xara je moje fena, které si nesmírně vážím pro její povahu a Frenkiše jsem osobně znala z tréninků a z tohoto důvodu jsem si ho vybrala jako otce svého prvního odchovu.

Adatara jako malá byla ve všem první. První otevřla očka, první vyrazila na procházku, první musela být všude. Jedna chovatelka, které si nesmírně vážím řekla "taková fena se neprodává". Měla pravdu, bohužel v té době jsem jí neposlechla a prodala zkušenému kynologovi. Ada měla trošičku problematický život a to především pro svůj nezkrotný temperament. Ve čtyrech letech se mi vrÁtila zpět, abych jí tzv.  ustřihla křidélka.

Adatara je velice chytrá, temperamentní a ač je fena má velký ochranářský pud, ale své smečce by neublížila, naopak děti se na ní mohou učit povelovou techniku.

Adatara je bohužel po úrazu, kdy má naštíplou horní čelist a odchlíplé horní patro, což jí znemožňuje trénink obran, ale přesto jí to nezabránilo při bonitaci odkousala s neskutečnou chutí. Zkoušku máme BH ale určitě ještě něco vytvořme na stopách

Podrobnosti najdeme zde


© 2017 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky